Як підвищити продажі з допомогою освітлення

6 декабря 2016

Як підвищити продажі за рахунок вдалого освітлення?

Для кожного власника магазину, маркету, шоу – руму тощо важливими є дохід і постійне збільшення продажу їхніх товарів чи послуг. Для цього у них в запасі є цілий арсенал різних хитростей, які здатні привабити покупця і буквально змусити його придбати продукцію так, щоб він про це навіть не здогадався.

Серед різноманіття способів залучення клієнтів, далеко не останнє місце відіграє дизайн приміщення у якому ви представляєте свій товар, зокрема те, як ви підберете його освітлення.

Типи освітлення торгової точки можна поділити на три категорії: кругове, акцентуюче і загальне. Їх необхідно комбінувати в залежності від величини приміщення.

Почнемо огляд із загального освітлення, адже саме воно формує вигляд вашого магазину. Завдяки тому, які типи освітлювальних приладів ви оберете і де їх розмістите, ваш магазин здаватиметься візуально меншим, більшим, просторішим і так далі. Покупці, як і персонал, повинні комфортно себе почувати, тому світло не має бути надто яскравим чи надто тьмяним, а помірної яскравості рівномірно освітлюючи всю площину. Важливо зазначити, що дуже часто освітлювальні прилади розташовані так, щоб ви, переставляючи будь – який стенд чи прилавок, не переймалися рівнем освітлення в тому чи іншому куті – це і є рівномірність.

Дві наступні категорії, а саме акцентуючи та кругове освітлення, є не менш знаковими. Наприклад, у величезних супермаркетах всю увагу приділяють основному світлу, воно, зазвичай, доволі яскраве з акцентом на прилавках і практично не використовують ніякого додаткового освітлення. У бутиках з одягом, ювелірних крамницях, книжкових магазинах і тому подібних приміщеннях все навпаки – тут багато додаткового світла або ж кругового. Його завданням є справити ефект на клієнтів, за рахунок красивої підсвітки стін, прилавків, картин тощо. Це, можна сказати, акцентує увагу на певних цікавих елементах декору. Людина, прийшовши до вас, повинна одразу побачити, що прийшла у гарне, чисте місце, а це означає, що тут продають якісний товар.

Ще однією окремою категорією освітлення у торговому залі – розставлення акцентів на окремій продукції. Якщо вам необхідно максимум уваги до конкретної позиції товару, наприклад, на акційний товар, новинки чи бестселери, використовуйте для них додаткову підсвітку. Це можуть бути прожектори, трекова система освітлення, яка зараз дуже популярна, оскільки доволі зручна та не потребує складного монтажу. Ці типи освітлювальних приладів мають направлену дію і їх, зазвичай, можна регулювати у потрібний бік.

Наостанок, поділимося з вами однією таємницею: чим більше часу клієнт витрачає на вибір товару, ти м’якшим має бути світло у магазині, наприклад у взуттєвих чи бутиках з одягом і, відповідно, чим менше часу витрачається покупцем на вибір продукту, тим світло повинно бути яскравішим, як, наприклад, у продуктовому залі.